Visi

Visi -Menjadikan SMKKJ Cemerlang Dengan jati Diri Menjelang 2010

Thursday, December 31, 2009

Salam Tahun Baru 2010

Ketibaan tahun baru 2010 tinggal beberapa jam saja lagi. kemudian kita akan melangkah ke tahun baru lagi. Antara sedar mahupun tidak usia semakin meningkat dan semestinya semakin mematangkan kita.

Hari ini warga pendidik KJ memulakan dengan sesi baru dengan perjumpaan kali pertama.
Melangkah masuk ke KJ menjelang tahun 2010 secara fizikal terdapat beberapa perubahan dan pembaharuan dari segi prasarana sekolah , seperti dewan besar , kantin dan beberapa blok yang telah dinaik taraf untuk keselesaan warga sekolah khususnya para pelajar.

KJ juga telah menerima cikgu-cikgu yang baru masuk seramai 6 orang. Nama cikgu-cikgu baru ni tak sempat di catat tadi semasa diperkenalkan oleh tuan pengetua. Apapun nanti akan masukkan di sini setelah mendapat senarai penuh. Selamat bertugas di KJ diucapkan kepada mereka. Diharapkan akan dapat terus menyumbangkan bakti di sini pula.

Selain itu kepada cikgu-cikgu yang telah berpindah keluar , KJ mengucapkan jutaan terima kasih atas sumbangan yang telah dicurahkan selama ini di KJ. Bakti tuan disini sentiasa dalam kenangan. Cikgu Khairil berpindah ke SMK Bakar Arang , Waznati jauh nun di negeri bawah bayu. Walaupun jauh di sana harap janganlah pula di hati jauh juga walaupun terpisah dengan Laut Cina Selatan . Bagi Khairil janganlah berpatah arang walau berada di Bakar Arang.

Kj juga menerima pengusaha kantin serta pengusaha makanan asrama yang baru. Jadi hari ini ada jamuan untuk warga pendidik oleh tokey kantin baru KJ terima kasih banyak kerana belanja cikgu-cikgu makan. Kepada En Mat Jiwa sekalung penghargaan juga diucapkan kepada anda yang telah sama-sama menyumbang bakti di KJ sekian lama. Sudah tentu selepas ini warga KJ akan merindui masakan Mat Jiwa.

Tuan pengetua telah menyampaikan amanatnya sulung 2010 hari ini dan beberapa pesanan serta pengharapan beliau dalam bidang akademik, ko akademik, ko kurikulum, sukan, permainan , disiplin dan lain-lain. Semoga 2010 akan membawa kejayaan yang cemerlang buat KJ. tahniah juga kepada unit peperiksaan yang mendapat pujian daripada tuan pengetua. Moga tahun ini akan lebih cemerlang

Selamat Tahun Baru.

No comments:

Post a Comment